HVEM ER VI?

Aalborg Cykle-Ring er en traditionsrig licenscykelklub, som blev stiftet d. 21. januar 1927, og er tilsluttet Danmarks Cykle Union (DCU), Dansk Idrætsforbund (DIF) samt Samvirkende IdrætsForeninger - Aalborg (SIFA).

Vi er en klub, der har fokus på det sociale fællesskab og seriøs træning der giver ondt i benene. Vi har fast fællestræning tirsdag og torsdag klokken 17:00 fra klubhuset

I Aalborg Cykle-Ring er vi en god blanding af rutinerede, helt nye og unge ryttere og der er helt sikkert plads til dig!

Vi har tre elite teams:

Team Aalborg - Sparekassen Danmark Herrer

Team Aalborg - Sparekassen Danmark Damer

Team Aalborg - Sparekassen Danamrk Talent (U19)

Uanset om det er gennem vores fællestræninger eller vores elite teams, stræber Aalborg Cykle-Ring efter at skabe et miljø, hvor passion for cykling og fællesskab går hånd i hånd. - Vi ses til en god træning!

Klubhuset finder du her:
Forchhammerssvej 5-7, 9000 Aalborg